.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند انتصاب در استانداري و واحدهاي دانشگاهي گلستان
استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. همچنين طي روزهاي اخير رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما گرگان و مدير امور آموزش و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز منصوب شدند. در اين ارتباط با صدور حكمي از سوي "سيدمهدي ميرشمسي" معاون امور سما دانشگاه آزاد اسلامي، "بهزاد ميلاني" عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد گرگان به مدت يكسال به عنوان رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما اين شهر منصوب شد. رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز با صدور حكمي دكتر "محمدرضا داداشي" عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي اين واحد را به مدت يكسال به سمت مدير امور آموزشي دانشگاه منصوب كرد. گفتني است داداشي با مدرك دكتراي اصلاح نباتات پيش از اين مدير گروه كشاورزي دانشگاه آزاد گرگان بوده است. دكتر رضاعلي محسني همچنين با استعفاي "اسماعيل رنجبر" مدير پيشين امور آموزشي اين دانشگاه موافقت و از خدمات وي قدرداني كرد. همچنين رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان "آرش ستاري" را به مدت يكسال ديگر به عنوان مدير دانشجويي اين واحد منصوب كرد. /

شمال نيوز /استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد.

در حكم ديگر استاندار "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد.

همچنين طي روزهاي اخير رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما گرگان و مدير امور آموزش و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز منصوب شدند. در اين ارتباط با صدور حكمي از سوي "سيدمهدي ميرشمسي" معاون امور سما دانشگاه آزاد اسلامي، "بهزاد ميلاني" عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد گرگان به مدت يكسال به عنوان رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما اين شهر منصوب شد.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز با صدور حكمي دكتر "محمدرضا داداشي" عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي اين واحد را به مدت يكسال به سمت مدير امور آموزشي دانشگاه منصوب كرد. گفتني است داداشي با مدرك دكتراي اصلاح نباتات پيش از اين مدير گروه كشاورزي دانشگاه آزاد گرگان بوده است.
دكتر رضاعلي محسني همچنين با استعفاي "اسماعيل رنجبر" مدير پيشين امور آموزشي اين دانشگاه موافقت و از خدمات وي قدرداني كرد. همچنين رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان "آرش ستاري" را به مدت يكسال ديگر به عنوان مدير دانشجويي اين واحد منصوب كرد. /


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.